فوری / آمریکا به ایران حمله کرد / سنتکام: به نقض آتشبس توسط ایران پاسخ دادیم
0
فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با صدور مسئولیت نقض مجدد آتشبس بیانیهای حمله به جنوب ایران را بر عهده گرفت.
